Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа РОМЕО СПРИНТ 1.5 БОКСЕР 4 карба

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    спринт

    http://alfasud.alfisti.net/indexe.htm
    Колега, в подраздела Production figures пише от кой модел колко са произведени. Имам предвид 1.7, подчертавам инжекцион, заводски инжекцион, не насаждан. Защо се водят юбилейни?, ами най-вероятно защото с тях завършва производството на този модел. От кого имам тази информация? От един майстор, мой приятел, през ръцете на когото са минали десетки спринтове и то когато са били нови.Името му няма да цитирам, той не членува във форума. Возил съм се в тази червената алфа преди около 7 години, тогава летеше, сега не мога да знам състоянието и какво е. Нейния собственик ми беше споделил, че му е излезнало доста солено да бъде преправена на 1.7 със разстъргване и тем подобни. до голяма степен този червен спринт е бил преработен с помощта и съветите на този майстор, когото споменах по горе! Само да вметна че при него още 2000 година имаше спринт Trofeo, от който са произведени около 450 бройки ако не се лъжа, беше си направил и спринт сabrio, който по късно разряза. Та от него знам че са юбилейни. Моите алфи няма да ги рекламирам, а и цената е толкова ниска заради кризата все пак !!! Простете ако съм ви натоварил нещо, всичко най !
    Last edited by montana; d.m.y г., 00:21.

    Comment


    • #32
      Както и в Тунинга се изказах, колата поне има линия и има от къде да се захване!
      А, че е по-разумно да се вземе една 33-ка е друга бира.
      То и това не говори за разум, ама въпроса е доколко имаш мерак и възможности.
      Иначе на Питбула се продава 33-ката и е много вероятно в скоро време да варварствам по нея.
      Има и други добри предложения!
      Стига акъл да ти липсва!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #33
        Най-вече да ти липсва колега
        Alfa 145 1.4 t.s

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
          Най-вече да ти липсва колега

          Ти знаеш наи добре!!!!!!
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • #35
            Днес пак се обадих на колегата. Говорихме за цена от 800 лв и съм кажи речи съгласен да я взема, обаче той сега не вдига телефона. Ако утре като се чуем пак ми вдигне цената, ще търся друга.
            П.С И 800 лв ми се свидят при положение че собственика не ми изглежда мой тип, ще съживя колата и ще живее втори живот, макар и да не е в него, трябва да се радва за самата кола и за младите мераклии. Ама айде де...

            Comment


            • #36
              Според мен в това състояние паричките са много, някъде по-нагоре мисля че прочетох за цена около 500лв. та аз мисля че това е справедливата цена... но пак казвам алфа не се купува с акъл, а със сърце такаче
              1986 Alfa Romeo Sprint ex.
              1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
              1999 Citroen Saxo 1.0
              Never Give Up! Just keep walking... ®

              Comment


              • #37
                Преди малко се чухме и утре сутринта ще му се обадя, но ми се вижда че ме върти. Предложих му и вариянт на разсрочено плащане със заложени части които надхвърлят няколко пъти стойността на колата. И отказа

                Comment


                • #38
                  Здравейте! Аз по принцип рядко се включвам да пиша, но тук нямам никакъв избор. Роби го познавам от преди 10 години и тогава колата му беше много зле. Вратите имат дупки с диаметър 60-70 кв. см. Залепени са с тиксо, а отгоре кит и боя. Горещо умолявам колегата да не го купува дори и за 100 лева. Първо ще трябва да направиш ходовата част. Не би искал в движение да ти се изтърколи колелото. Освен, че не е престижно е и малко опасно. Ходова част се прави, като я подмениш цялата с нова. Ако тръгнеш да я правиш на парче, тъкмо ще закрепиш едното колело и то ще ти се изтърколи другото. Добре сблъскал си се вече с безумията на ходовата част.....изхарчил си 500-1000 лева , ако имаш пари да си купиш оргинални части от EBAY защото за старата ходова част-части в България няма. Лагерът уж същия като на33 , ама на-по-къс ти трябва за предната главина, карето и то почти същото, ама и то е греда. Като на 33 ама сгайка , а не с винт отпред при шенкела пък и то по-късо.Хайде намерил си стари, втора употреба за без пари. То и те умрели, но не толкова като твоите. Псуваш , плащаш и се молиш да издържат поне 1000- 2000 километра, като игнорираш чукането, тропането и луфта в кормилната рейка и събираш нови парички да я рециклираш, щото новите скъпи, а втора ръка ще е като твойта. Нямаш ли добро окачване Спринта е коварен. Върти се на 180 градуса като набиеш рязко спирачка, щото и спирачните апарати са заминали. Те също са важни за твоята безопасност, така че се набутваш и там-оправил си ги вече. Това че фаровете ти са слаби не те пртеснява, от лада стават с преправяне, ама пластмасовата решетка ти е по-голям проблем .Счупена, лепена, пак се е спукала и сега едвам крепи фаровете, които както си свикнал не светят. Парното ти е слабо и не топли, но ти и без това не го пускаш, защото като пуснеш парно и чистачки и стрелката на оборотомера/единствената, която на таблото все още работи/ започва да клюма надоло. парно няма, но ти зимата не смяташ да я караш колата, защото събираш пари за две нови зимни гуми и две втора употреба с ДОТ от времето на Тутанкамон. Трябва да сключиш гражданска отговорност пък и нов акомулатор иска ламята.......Отказваш се зимата да я караш и вместо това пишеш нова тема във форума - Хора двигателят ми е на умиране. Двигателят ти е кенеф и много хора са срали в него-шлайфали са го доработвали са го и това че харчи масло и цапа свещи не те притеснява, но лошото е че като загрее и губи мошност, а като изгасне не ще да запали докато изстине. учтиви съфорумници дават съвети , но не и пари. Най накрая от някой колега купуваш евтино полужив двигател , монтираш го без да го регистрираш и отново си в играта. Сега имаш време да обърнеш внимание на електрическата инсталация, да синхронизираш карбураторите и правиш сметки колко струва изкърпването и боята щото колелото ти в движение няма да се изтърколи вече, но ще изпадне вратата, чието стъкло не се сваля , а си застопорил с отверка. През това време Спринтчо , който е страдал достатъчно му писва и предния кош се откъсва и увисва като на ТУ 144 от ръжда. Та с две думи ето това е Спринта на Роби
                  Last edited by Димитър; d.m.y г., 23:08.
                  Ако имах 100 бона,ще си купя Брера.Но имам Спринт 1500.82г.не е QV

                  Comment


                  • #39
                    Все още не съм се отказал от колата, но някак си парите ми се свидят, ако имаше за какво да се хвана и си дадем мъжка дума, да оправим колата и да я отпусне на по-ниска сума иди дойди, ама то щом трябва всичко изцяло да се преправя и евентуално както каза един колега в тунинг форума да караш ФРАНКЕНЩАЙН с линията на алфа спринт не си заслужава. Гледах и обявата на колегата който продава трите и там нещата поне са по-сериозни, щото не рисува колите. Роби разправя че е 1.7 била около 150 коня и сега има и форд ескорт 2.0 16 верига 150 коня, само че само с шлайф не знам как ще изкара от 1.7 без валове и нова смукателна и изпускателна система тея коне. Може и да съм малък, но имам някакъв реален опит с колите по край моя тунинг проект.
                    Точно тея алфи много ми харесват, но като се поразчета и разгледам почват да ми харесват и другите модели. Сега съм пуснал теми тук- там. Търся нещо от типа на опел манта, широко или спринт. Надявам се да помогнете с някой познат и да изнамерим читав Спринт.

                    След поста на колегата, дори и да не е точно тази кола за мен, поне няма да я мисля и съжелявам. Мерси колега. И всичко добро!

                    Comment


                    • #40
                      мм филм но наистина е нещо такова т.е. реалността,аз патя още с една форумна бегачка и хем е доста по нова 33-ка е,досега съм налял около 4000 лв. и скоро предстоят още около над 1000 лева. а това беше читава "бегачка",моя съвет към теб и всички които четат но не са се захващали със стари "бегачки"-ако имате голямо желание да наливате пари и сте голям фен и най-важното това не е основната ви кола и не зависите от нея давайте!
                      Във всички останали случай купете си Алфа но нека не е от колекционерските модели!
                      Читава кола за различните хора е различно понятие -понякога много странно даже!
                      Alfa 145 1.4 t.s

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                        със стари "бегачки"
                        Само не мога да си обясня кой ви излъга, че спринтовете са бегачки?!? Давам един не много пресен пример: преди години на караулката преди Нови Искър ме спира чичко за проверка и ми вика "Абе много спортна изглежда тая кола". Хората видят клиновидна форма и веднага е бегачка, пък то обикновен ръждивец.

                        Comment


                        • #42
                          Колега виждам те че търсиш някоя спортна класика при това двуврата ако не си намериш някои читав спринт мога да те насоча към 33-ките или 75-ците също са големи зврчета!!!!! Е успех с това което си решил да се захванеш и с удоволствие ще продалжавам да следя темата а и евентуално новата която ще почнеш след като земеш своята избраница!!!

                          Поздрави!!!
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • #43
                            Аиде и аз като един потрошител да кажа.

                            КОЛЕГА СПОКО НЕ БЪРЗАИ!!!

                            Не че нещо но това нее колата за теб.Намери някоя с по малко рЪжда. Двигатели боксери се правят, аз лично сссчупих няколко защото съм си прост не за друго. Ама тая ръжда си е голямо приключение.
                            Разхода 20л.+ е и за боксер е много, виш с ръчкане боксерите 1,5 с карбовете 1,6 инж и 1,7 16В всичките 13-15 бензин.

                            П.С. Сега ми трябва вал за 1,5 боксер
                            Опел Кадет GSI
                            166 2,4 JTD
                            ако мислиш че е здрава дай та тествам

                            Comment


                            • #44
                              Здравейте пак, мисля, че другата седмица ще стана и аз един от вас.

                              Намерих Спринт- старият на дригата. 1.7 16 клапана боксеров мотор, много хора ми казаха, недей, ама други алфи не останаха, неговата алфа ме кефи как я е започнал, аз се занимавам с боди тунинг и ще я довърша и ще я направя да изглежда подобаващо за марката. Пък за вървежа не знам, ще ми е за евридей, до са съм карал вектра C16NZ, трябва да има разлика, хаха
                              МНООООГО СЕ ЗАПАЛИХ, Само да я взема, ще опиша подробно как като разбрах за спринт си промених виждането за автомобилите и особено алфа като цяло
                              Last edited by Niki2105; d.m.y г., 13:39.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
                                Аиде и аз като един потрошител да кажа.

                                КОЛЕГА СПОКО НЕ БЪРЗАИ!!!

                                Не че нещо но това нее колата за теб.Намери някоя с по малко рЪжда. Двигатели боксери се правят, аз лично сссчупих няколко защото съм си прост не за друго. Ама тая ръжда си е голямо приключение.
                                Разхода 20л.+ е и за боксер е много, виш с ръчкане боксерите 1,5 с карбовете 1,6 инж и 1,7 16В всичките 13-15 бензин.

                                П.С. Сега ми трябва вал за 1,5 боксер
                                сори че чак сега ще те апострофирам, ама боксера 1.5 на спринта с ръчкане не се вдига до 12. въпрос на реглаж все пак.
                                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                                sprint tropheo
                                155/1.8
                                156/2.0 Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X